luni, noiembrie 13, 2006

SCENARIU RUBIK (partial)


01
– “FETITA”, interior (camera de trecere, demisol, doua usi + fereastra ovala) –zi (dupamasa)

Intr-un spatiu sordid, fetita se joaca, deseneaza o forma in jurul ei, continua liniile prin camera, alaturi de altele care deja exista, pe dupa usa (deseneaza de fapt traseul usii). Apoi continua cu diferite obiecte marunte pe care le aranjeaza in asa fel incit in jurul lor desenul le personalizeaza, devenind imagini (“frunze, ochi, stele, crenguţe, boboci de flori perfect rotunzi, cozi de peşte, semilune, şi chiar o bufniţă care atârnă, cu capul în jos ca un liliac.”)

Se deschide usa si prin camera trece un caine (obisnuit). Devine clar ca o parte din linii marcheaza deschiderea usii. Fetita continua sa se joace, sa aranjeje obiectele pe jos iar cainele forteaza usa (din partea opusa a camerei) care ramane intredeschisa dupa ce paraseste camera.

Cadrul se ridica, spre o fereastra ovala prin care se intrezareste silueta cainelui care tocmai a iesit.
Fetita continua pentru un timp jocul impasibila.

Fetita (vOS):
Ferestrele sunt bune. Ferestrele rotunde sunt bune. Uşile sunt rele. Uşile te lovesc. Pentru că sunt rele..

..apoi se ridica brusc parca teleghidata si evadeaza. Din camera se vede ca trece prin fata aceleiasi ferestre ovale.